اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

بهترین آنتی بیوتیک برای عفونت دندان

بهترین آنتی بیوتیک برای عفونت دندان

با بهترین آنتی بیوتیک برای عفونت و درد دندان آشنا شدیم. اما دقت کنید هرگز بدون توصیه دندانپزشک اقدام به مصرف آنتی بیوتیک نکنید. خود درمانی با آنتی بیوتیک بدن شما را در برابر این دارو مقاوم می‌کند و عوارض زیادی برای شما به وجودمی‌آورد. بهترین کار مراجعه منظم به دندانپزشکی است تا در صورت لزوم اقدامات اساسی انجام شود. همین حالا با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید. متخصصان ما با کمک بهترین تجهیزات دندانپزشکی سلامت دهان و دندان شما بازمی‌گردانند.

انواع عفونت دندان

پوسیدگی دندان توسط باکتری‌هایی ایجاد می‌شود که مینا و عاج را از بین می‌برند. با معاینه دهانی که حفره‌ها یا شکاف‌های لکه دار روی سطح دندان را نشان می‌دهد، قابل تشخیص است. استفاده از فلوراید موثرترین اقدام پیشگیری برای پوسیدگی دندان است. پوسیدگی درمان نشده ممکن است به پالپیت و در نهایت به نکروز پالپ تبدیل شود. عفونت‌های پریودنتال توسط باکتری‌های موجود در پلاک دندان زیر لثه ایجاد می‌شود. در ژنژیویت، لثه‌های ملتهب به راحتی با مسواک زدن یا نخ دندان خونریزی می‌کنند. پریودنتیت موضعی با جرم گیری حرفه ای و رعایت بهداشت دهان و دندان خوب درمان می‌شود. در حالی که پریودنتیت ژنرالیزه نیاز به درمان کمکی با آنتی بیوتیک دارد. برای بیمارانی که عفونت‌های دندانی در آنها منتشر شده و به فضاهای عمیق تر دهان حمله کرده اند، درمان آنتی بیوتیکی باید در زمان مراجعه شروع شود.

تمامی‌انواع عفونت دندان باید به سرعت درمان شوند تا از مشکلات بیشتر و پیچیده تر جلوگیری شود. معاینات منظم دندانپزشکی کمک زیادی به تشخیص زودهنگام و درمان بهتر انواع عفونت می‌کند. همین حالا با شماره‌های کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

تاثیر مشروبات الکلی بر پوسیدگی دندان

نوشیدن گاه به گاه و متوسط مشروبات الکلی می‌تواند بخشی از یک سبک زندگی ناسالم باشد. مصرف زیاد الکل با چندین مشکل کوتاه مدت و بلند مدت همراه است. الکل می‌تواند بر سلامت کبد، مغز، قند خون و دهان شما تأثیر بگذارد. بسیاری از بیماران متوجه نمی‌شوند که الکل چقدر می‌تواند به سلامت دهان و […]

نکات مهم طریقه درست مسواک زدن

هر شش ماه یکبار برای جرم گیری و حداکثر سالی یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید، حتی اگر این ملاقات‌ها شما را مضطرب کند. اگر در بین ویزیت‌ها مشکلی مشاهده کردید، با تیم دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. اما به یاد داشته باشید بیشتر کار تمیز نگه داشتن دندان‌های شما از عادات خوب خانه و مسواک زدن صحیح ناشی می‌شود، نه مطب دندانپزشکی.

اگر می‌خواهید از سلامت و بهداشت دندان‌های خود مطلع باشید با شماره‌های کلینیک تماس گیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

پولیش دندان و مزایای آن

پولیش دندان یک روش رایج دندانپزشکی است که اغلب پس از جرم گیری دندان انجام می‌شود. دندانپزشکان با استفاده از تجهیزات تخصصی، لکه‌ها و رنگ‌ها را از روی دندان‌های شما پاک و آن‌ها را صاف می‌کنند تا دندان‌ها ظاهری براق و جذاب داشته باشند. معمولاً یک روش بدون درد و قابل تحمل است. در این […]

تشخیص بیماری ‌های دهان و دندان

تشخیص بیماری‌های دهان فرآیند پیچیده‌ای است که نیاز به درک کامل علائم، مکانیسم‌های بیماری و ابزارهای تشخیصی پیشرفته دارد. تشخیص زودهنگام و مدیریت موثر بیماری‌های دهان می‌تواند از عوارض شدید جلوگیری کرده و کیفیت زندگی را بهبود بخشد. بنابراین، متخصصان دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس از آخرین پیشرفت‌ها در تشخیص بیماری‌های دهان برای ارائه خدمات عالی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و بهبود نتایج درمان بیماران مطلع هستند. متخصصان این مرکز با ادغام فناوری‌های پیشرفته و استراتژی‌های نوآورانه، می‌توانند بیماری‌های دهان را به طور دقیق، سریع و کارآمد شناسایی و درمان کنند. همین حالا با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

بیماری قلبی ناشی از پوسیدگی دندان

پوسیدگی و عفونت دندان یکی از مشکلات رایجی است که هر فردی احتمال دارد آن را تجربه کند. با رعایت بهداشت دهان و دندان می‌توان از پوسیدگی دندان جلوگیری نمود. پوسیدگی دندان می‌تواند ریسک ابتلا به بیماری‌های مختلفی را در فرد افزایش دهد. به‌طوری‌که تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد بیماری قلبی ناشی از پوسیدگی دندان است و یکی از علل این بیماری می‌تواند پوسیدگی دندان‌ها باشد.

 بنابراین می‌توان گفت بهداشت دهان و دندان و سلامت قلب و سایر اعضاء بدن ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و برای داشتن بدنی سالم و دندان‌هایی زیبا باید همواره از عادات رفتاری نادرست خودداری کنید و بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید. اگر یکی از دندان هایتان دچار پوسیدگی شده است پیشنهاد می‌کنیم که هر چه سریع‌تر برای درمان آن اقدام کنید تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری نمایید. 

همین حالا با شماره های کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت و چکاپ خود را دریافت نمایید.

رفع حساسیت دندان با لیزر

فناوری لیزر تحول عظیمی در انواع درمان‌های دندانپزشکی ارائه داده است. با وجود اینکه استفاده از لیزر نوپا بوده و هنوز گستردگی لازم را پیدا نکرده است، اما از آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. لیزر می‌تواند درمان موثری برای حساسیت دندان باشد. با این حال، مهم است که با دندانپزشک خود مشورت کنید تا تعیین کنید که آیا فناوری لیزر برای شرایط خاص دندان شما گزینه مناسبی است یا خیر. برای اینکار به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و با اولین قرار ملاقات خود از روش‌هایی که برای درمان حساسیت دندان شما قابل استفاده است، مطلع شوید. کلینیک ما همواره از بروزترین و بهترین دستگاه‌ها و ابزار در کنار تخصص بالای دندانپزشکان خود برای ارائه بهترین خدمات به بیماران استفاده می‌کند.

راهکارهای جلوگیری از پوسیدگی دندان

با رعایت موارد گفته شده در این مقاله می‌توانید دندان‌هایی سالم داشته باشید. با این حال اگر شما یا عزیزانتان علائمی از ایجاد حفره را احساس می‌کنید یا می‌بینید، بهتر است در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی کنید. زیرا می‌توانند باعث درد، عفونت، بیماری لثه یا از دست دادن دندان‌ها شوند. 

اگر نیاز دارید که یک مشکل دندانپزشکی را فوراً درمان کنید، هم اکنون با ما تماس بگیرید و نوبت ویزیت با یکی از متخصصین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس بگیرید. منتظر شما هستیم.

عدم درمان زودهنگام پوسیدگی دندان چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟

حفره قسمت‌های آسیب دیده همیشگی هستند که بر روی مینای دندان ایجاد می‌شوند. حفره‌ها که به آنها پوسیدگی دندان نیز گفته می‌شود، در اثر چند عامل از جمله باکتری‌های موجود در دهان، خوردن تنقلات مکرر، نوشیدنی‌های شیرین و تمیز نکردن خوب دندان‌ها ایجاد می‌شوند. در این مقاله از کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس قصد داریم […]

Call Now Button