تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

سفید کردن دندان (بلیچینگ)

Before ImageAfter Image

سفید کردن دندان

بلیچینگ (سفید کردن دندان) می تواند یک روش بسیار موثر برای روشن کردن رنگ دندان شما به صورت طبیعی بدون از بین بردن و تراشیدن سطوح دندان باشد.

بلیچینگ دندان یکی از پرطرفدارترین کاربردهای زیبایی در سال های گذشته برای زیبا جلوه دادن دهان سالم است. بلیچینگ دندان فرآیندی است که توسط دندانپزشک با کمک ژل های سفید کننده دندان برای از بین بردن تغییر رنگ موجود در مینای دندان یا تغییر رنگ ناشی از دلایل اضافی مانند مصرف شدید چای، قهوه و سیگار در طول زمان انجام می شود.

بهتر است قبل شروع بلیچینگ برای بهترین نتیجه یک بار هر دو فک را جرمگیری کنید که بنا به نظر پزشک معالج درمانگاه زاگرس جرمگیری انجام خواهد شد

بلیچینگ دندان با اشعه ماورای بنفش UV-A

آیا بلیچینگ دندان ضروری است؟

دهان سالم و دندان های سفید و زیبا در هنگام برقراری ارتباط با افراد مهم است. علاوه بر بدشکلی، دندان های تیره تر و نادیده گرفته شده می توانند بر زندگی اجتماعی شما تأثیر منفی بگذارند. اگرچه روش‌های طبیعی سفید کردن دندان‌ها مانند سفید کردن دندان با کربنات، خمیر دندان سفیدکننده و قلم سفیدکننده دندان که می‌توانید در خانه استفاده کنید میزان سفیدی مشخصی را فراهم می‌کند، اما می‌توان با بلیچینگ دندان‌های سالم‌تر و سفیدتری داشت که یک سفید کردن دندان حرفه‌ای است. فرآیند انجام شده توسط دندانپزشک شما

چرا دندان ها سفیدی خود را از دست می دهند؟

آنتی بیوتیک های مورد استفاده در رحم مادر یا در دوران شیرخوارگی، نقص های ساختاری که در دوره جایگزینی دندان های شیری با دندان های دائمی ایجاد می شود، مصرف غذاهایی که می توانند روی رنگ دندان تاثیر بگذارند، به ویژه چای، قهوه، سیگار و مصرف زیاد فلوراید باعث می شود. تغییر رنگ دندان و از بین رفتن سفیدی. دندان ها ممکن است هم در داخل و هم از خارج تغییر رنگ دهند. تغییر رنگ داخلی لکه هایی است که به مینای دندان نفوذ کرده و با مسواک زدن پاک نمی شوند. فرآیند بلیچینگ نیز نتایج خوبی در این نوع رنگ‌آمیزی می‌دهد. از طرف دیگر، رنگ بیرونی ناشی از مصرف مکرر موادی مانند چای، قهوه و سیگار است که ممکن است دندان ها را لکه دار کند. از بین بردن چنین لکه هایی با روش بلیچینگ دندان امکان پذیر است. نکته مهم در این فرآیند این است که روش درمانی برای دندان های شما باید پس از مشاوره با دندانپزشک تعیین شود.

آیا بلیچینگ دندان به دندان آسیب می رساند؟

محلول های مورد استفاده در فرآیند سفید کردن دندان بی ضرر هستند. نکته مهم این است که داروی مورد استفاده در سفید کردن دندان توسط دندانپزشک با توجه به ساختار دندان شما تعیین می شود. میزان بلیچینگ رنگ دندان شما بسته به داروی مورد استفاده و ساختار دندان شما متفاوت است.

عوارض بلیچینگ دندان چیست؟

ژل های بلیچینگ دندان که در فرآیند بلیچینگ دندان استفاده می شود، بسته به فرد ممکن است سطوح مختلفی از حساسیت را در دندان ها ایجاد کند. حساسیت به نوشیدنی های گرم و سرد ممکن است به خصوص شما را آزار دهد. این یک عارضه جانبی مورد انتظار است. نکته مهم این است که حساسیت در عرض ۲۴-۴۸ ساعت از بین می رود. دندانپزشک شما می تواند فلوراید بمالد و خمیردندان حساسیت زدایی را برای کاهش حساسیت و سهولت در گذراندن این فرآیند توصیه کند.

اثر بلیچینگ دندان چقدر طول می کشد؟

اگرچه اثر بلیچینگ دندان در افراد مختلف متفاوت است، اما برای حدود ۶ تا ۲۴ ماه دائمی است. بیایید اطلاعات عملی را به اشتراک بگذاریم. در طول فرآیند بلیچینگ و حدود ۲ هفته پس از انجام فرآیند، باید از موادی مانند چای، قهوه، سیگار که رنگ دندان های شما را تغییر می دهند دوری کنید.

آیا کسی می تواند دندان های خود را سفید کند؟

تا زمانی که دندان ها و بیماری های لثه ای ندارید، می توانید دندان های خود را سفید کنید، مشروط بر اینکه از معاینه دندانپزشکی عبور کنید. اگر پوسیدگی دندان یا مشکل مشابهی دارید یا برای مدت طولانی مشکل لثه دارید، ابتدا باید این مشکلات برطرف شود. می توانید پس از آن عمل بلیچینگ دندان را انجام دهید. کسانی که قطعاً نباید دندان های خود را سفید کنند، زنان باردار، مادران شیرده و کودکانی هستند که هنوز رشد خود را کامل نکرده اند.

تغییر زندگی با یک لبخند در یک زمان!

هزینه بلیچینگ در کلینیک زاگرس

بلیچینگ هر فک با برند ایرانی مروا
برند ایرانی مروا دارای ۲۷% هیدروژن پرواکساید
هر فک ۲.۵ میلیون تومان
بلیچینگ هر فک با برند FGM
برند FGM از بهترین برنده حال حاضر ساخت آلمان
هر فک ۳.۲ میلیون تومان
بلیچینگ در دندانپزشکی
لبخند زیبا با سفید کردن دندان ها
۵/۵ - (۳ امتیاز)
Call Now Button