اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

Blog

اگر دندان عصب کشی شده را پر نکنیم چه میشود؟

اگر دندان عصب کشی شده را پر نکنیم باعث ایجاد درد، تورم و حساسیت زیاد می‌شود. پس از چند روز از عصب کشی باید دندان با ماده مناسب پر شود تا راه ورود باکتری به دندان بسته شود. برای انجام کار‌های دندانپزشکی مانند پر کردن دندان، عصب کشی، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و تمامی کار‌های زیبایی مانند لمینت و کامپوزیت با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. 

عصب کشی دندان پر شده

گاهی دندانی که پر شده دچار درد می‌شود. برخی از دلایل آن مانند فرسودگی دندان و پر شدگی بزرگ دندان باعث نفوذ باکتری به داخل دندان و آسیب به پالپ می‌شود. در این شرایط عصب کشی دندان پر شده انجام می‌شود. برای خلاص شدن از این درد یا چکاپ کامل دندان‌ها با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. دندانپزشکان متخصص کلینیک با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی درمانی بدون درد را برای شما انجام خواهند داد.

ایمپلنت دندان از چه اجزایی تشکیل شده اند؟

ایمپلنت‌های دندانی راه حلی محبوب و موثر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند. درک اجزای ایمپلنت دندان و نحوه عملکرد آنها می‌تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه و دستیابی به نتیجه موفق درمان کمک کند.

با انتخاب یک دندانپزشک یا جراح دهان و دندان با تجربه و صلاحیت، رعایت دستورالعمل‌های صحیح مراقبت‌های بعد از عمل و حفظ بهداشت دهان و دندان، می‌توانید برای سال‌های آینده از مزایای ایمپلنت‌های دندانی بهره مند شوید.

اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندانی معمولا سه بخش فیکسچر، اباتمنت و ترمیم ایمپلنت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت‌های دندانی، لطفاً با یک متخصص ایمپلنت دندان مشورت کنید. متخصصان با سابقه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس می‌توانند بهترین مشاوره و درمان را به شما ارائه دهند. همین حالا با شماره 02145139 تماس بگیرید و نوبت مشاوره خود را دریافت نمایید.

روش‌های سفید کردن دندان‌ها در خانه

ممکن است بتوانید دندان‌های خود را به طور طبیعی در خانه با استفاده از محصولاتی که در فروشگاه مواد غذایی پیدا می‌کنید سفید کنید. با این حال، پشتوانه علمی محکمی برای این روش‌ها وجود ندارد. اما انجام دادن آنها ضرری نیز ندارد. اگر راه‌های سفید کردن دندان در خانه را امتحان کردید اما رضایت کافی نداشتید با شماره 02145139 کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید. متخصصان ما بهترین روش‌ها را برای سفید کردن دندان و جلوگیری از حساسیت بعد از آن انجام خواهند داد. 

آبچوره دندان چیست؟

آبچوره دندان و عصب کشی یک روش درمانی ایمن و موثر برای نجات دندان های عفونی است. اگر دندانپزشک شما این روش را برای شما تجویز کرده است، نگران نباشید. با رعایت دستورالعمل های دندانپزشک خود می‌توانید به سرعت از این درمان بهبود پیدا کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

به طور کلی, تکنیک های عصب کشی متفاوت هستند، اما همه آنها برای موفقیت آمیز بودن درمان ریشه ضروری اند. برای تکنیک های آبچوره کردن دندان (Obturation) باید بسیاری از ملاحظات بالینی دندان بیمار، آسیب فعلی آنها و وسعت آسیب را در نظر بگیرند. برای بررسی وضعیت دندان های خود و عضب کشی آن می‌توانید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت نمایید.

درمان سه سوته دندان درد

بسته به علت دندان درد، چندین روش دندانپزشکی وجود دارد که می‌تواند مشکل را حل کند. دو مورد از رایج ترین روش‌های دندان درد پر کردن و عصب کشی است.

پر کردن: اگر درد عصب دندان ناشی از یک حفره ساده است، پرکردن رایج ترین ترمیم دندان است. هنگامی‌که دندان را پر می‌کنید، متخصص دندانپزشک شما آن ناحیه را بی حس می‌کند، مواد پوسیده را از بین می‌برد و آن را با یک پرکننده جایگزین می‌کند.

عصب کشی: در صورتی که درد عصبی ناشی از دندانی باشد که به شدت عفونی یا پوسیده شده است، کانال ریشه انجام می‌شود. در طول کانال ریشه، دندانپزشک عصب آسیب دیده و پالپ را از داخل دندان خارج می‌کند، ناحیه را تمیز و آن را مهر و موم می‌کند. اعصاب داخل دندان برای عملکرد سالم دندان ضروری نیستند و درمان عصب کشی برخی از انواع درد عصب دندان را درمان می‌کند.

کشیدن دندان عقل نهفته چگونه انجام می شود؟

یکی از بزرگترین دغدغه های انسان در طول دوران زندگی، سلامت دهان و دندان می باشد. همان طور که می دانید، دندان ها از اهمیت بسیار زیادی بهره مند هستند و نبود آن ها می تواند صدمات بسیار زیادی را به هر فرد بزند. با این حال انسان ها در دوره های سنی مختلف شاهد […]

شکستگی دندان و درمان آن

در صورتی که دندان دچار شکستگی شد در اسرع وقت به دندانپزشک مراجعه کنید. درمان‌هایی مانند پر کردن، عصب کشی، کشیدن دندان و روکش مورد نیاز است. برای معاینه و انجام هرگونه رو‌ش‌های درمانی با کلینیک دندانپزشک شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. متخصصان با سابقه کلینیک با بهترین تجهیزات دندانپزشکی اقدام به درمان دندان شکسته شما خواهند کرد. 

آیا ایمپلنت دندان ضرر دارد؟

قبل از اینکه کاشت دندان انجام دهید، تمام خطرات را دندانپزشک بررسی می‌کند. همه آنچه را که لازم است درباره شرایط سلامتی که دارید یا داروهایی که مصرف می‌کنید با دکتر درمیان بگذارید. دندانپزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا ایمپلنت بهترین گزینه برای شما است یا خیر. ایمپلنت مانند تمام جراحی‌ها ممکن است عوارضی مانند عفونت یا عدم موفقیت ایجاد کند. انتخاب دنداپزشک با تجربه و ماهر می تواند احتمال شکست و خطر را کاهش دهد. 

دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با سال ها تجربه در زمینه ایمپلنت های دندانی خدماتی ایمن را به بیماران ارائه خواهند داد. همین حالا با شماره کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید.

ترمیم سه سطحی دندان چیست؟

پس از انجام پر کردن دندان می‌توانید از داروهای مسکن بدون نسخه استفاده کنید. در اولین ساعات پس از آن، به شما توصیه می‌شود که غذا نخورید. مصرف الکل و سیگار نیز ممنوع است. همه چیز را در مورد مراقبت‌های بعد از پر کردن دندان از دندانپزشک بپرسید. 

Call Now Button