اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

اگر دندان عصب کشی شده را پر نکنیم چه میشود؟

اگر دندان عصب کشی شده را پر نکنیم چه میشود؟

اگر دندان عصب کشی شده را پر نکنیم باعث ایجاد درد، تورم و حساسیت زیاد می‌شود. پس از چند روز از عصب کشی باید دندان با ماده مناسب پر شود تا راه ورود باکتری به دندان بسته شود. برای انجام کار‌های دندانپزشکی مانند پر کردن دندان، عصب کشی، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و تمامی کار‌های زیبایی مانند لمینت و کامپوزیت با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. 

عصب کشی دندان پر شده

گاهی دندانی که پر شده دچار درد می‌شود. برخی از دلایل آن مانند فرسودگی دندان و پر شدگی بزرگ دندان باعث نفوذ باکتری به داخل دندان و آسیب به پالپ می‌شود. در این شرایط عصب کشی دندان پر شده انجام می‌شود. برای خلاص شدن از این درد یا چکاپ کامل دندان‌ها با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. دندانپزشکان متخصص کلینیک با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی درمانی بدون درد را برای شما انجام خواهند داد.

آیا دندان پس از عصبکشی کانال ریشه هنوز هم می تواند عفونی شود؟

عصب کشی به دلیل اثربخشی آن در درمان دندان های آسیب دیده یا پوسیده، امروزه به یک روش رایج تبدیل شده است. عصب کشی ها به طور کلی روش با موفقیت بالاست. اما بسیار مهم است که بدانیم این کانال ها ممکن است سال ها یا حتی دهه ها بعد به دلیل عوامل مختلف، از جمله آناتومی غیر معمول کانال ریشه و باکتری های باقی مانده، عفونی شوند. به همین دلیل اگر به درستی انجام نشود، می تواند منجر به عفونت ریشه شود که درمان آن دشوار است. 

برای جلوگیری از این اتفاق، رعایت بهداشت دهان و دندان و حفظ یک رژیم غذایی سالم و در عین حال اقداماتی برای کاهش سطح استرس تا حد امکان بسیار مهم است. علاوه بر این، مراجعه منظم به دندانپزشک برای معاینه ضروری است تا هر مشکلی را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی تشخیص دهند.

برای اطمینان از سلامت دندان عصب کشی شده خود می توانید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت مشاوره و ویزیت دریافت نمایید.

دندان درد شیدید نشانه چیست و درمان آن چیست؟

دندان می تواند به دلایل مختلفی درد کند. دندان ها نقش مهمی در زیبایی و حالت فک و جویدن غذا و نیز صحبت کردن دارند که در صورتی که درد به سراغتان می آید اصلا قابل تحمل نیست. وقتی درد دندان داشته باشید نمی توانید به راحتی زندگی کنید، صحبت کنید و به فعالیت روزمره […]

چرا دندانی که عصب کشی شده درد دارد؟

عصبکشی دندان که نام درست و علمی آن روت کانال Root Canal Treatment و اصطلاح فارسی درست آن درمان کانال ریشه عصب دندان می باشد، شامل مراحل رفع پوسیدگی دندان توسط فرز دندانپزشکی و سپس دسترسی به پالپ عص تاجی و پس از آن انجام درمان پالپوتومی و سپس درمان پالپکتومی و سپس عمل فایلینگ […]

درمان درد سوراخ شدن دندان

درد دندان ناشی از پوسیدگی دندان یا حفره دندان باید توسط دندانپزشک شما ارزیابی شود. پس از پر شدن سوراخ دندان، درد برطرف می‌شود. در حالی که منتظر ویزیت توسط دندانپزشک هستید، می‌توانید با داروهای ضدالتهاب OTC و روغن میخک، درد حفره را در خانه کاهش دهید. از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های گرم، سرد، شیرین یا اسیدی خودداری کنید. با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن خود را تمیز نگه دارید. همچنین می‌توانید برای تسکین درد حفره و از بین بردن باکتری‌ها، دهان خود را با آب نمک گرم بشویید.

برای انجام هر گونه چکاپ و درمان درد‌های دندانی همین حالا با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

اندو کانال کلسیفیه چگونه انجام می‌شود؟

اندو کانال کلسیفیه مانند عصب کشی معمول دندان انجام می‌شود. فقط کمی‌ در مهارت و ابزاره‌های به کار رفته تفاوت دارند. در هر دو روش بیمار هیچ دردی احساس نمی‌کند. تنها موردی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید انتخاب دندانپزشک ماهر و با تجربه در این زمینه است. متخصصان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با سال‌ها تجربه و مهارت بالا، با کمک بهترین وسایل و تجهیزات دندانپزشکی بدون هیچ مشکلی اقدام به اندو کانال کلسیفیه بیماران با موفقیت می‌کنند. زمان را از دست نداده و همین حالا با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید. 

دندان ۷ بالا چند کانال دارد؟

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی را ارائه می‌دهد تا به شما و اعضای خانواده شما کمک کند تا دندان‌های سالم و قوی را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. برای اطلاع از هر گونه خدمات، در کلینیک با ما تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید. 

عکس از عصبکشی و پرکردن دندان پوسیده ۱ جلویی

دندان ۱ که دارای پوسیدگی شده و منجر به درد زیاد بیمار شده نیاز به عصب کشی داشته که در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس انجام شده و به دلیل تاج ضعیف دندان ترمیم به همراه پین داخل کانال انجام شد

نمونه عکس از عصبکشی دندان یک جلویی

دندان یک جلو دارای درد شدید شده بود که حدود چندماه پیش پر شده بود و الان عفونت کرده و دندان به شدت حساس شده بود که ما دندان را باز کردیم و داخل ان دارو یعنی کلسیوم هیدرواکساید گذاشتیم به خاطر عفونتی که کرده و در عکس پایان کار مشاهده میکنید که کاملا عقونت از بین رفته

Call Now Button