اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

جرم گیری عمیق لثه چیست؟

جرم گیری عمیق لثه چیست؟

جرم گیری عمیق لثه، جرم گیری پریودنتال یا پلانینگ ریشه از روش‌های رایج دندانپزشکی برای درمان بیماری لثه یا پریودنتیت هستند. در این مقاله از کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس به بررسی جرم گیری عمیق لثه و راه‌های جلوگیری از بیماری لثه خواهیم پرداخت. بیماری لثه چیست؟ بیماری لثه که از نظر پزشکی به عنوان […]

عوارض جرمگیری دندان

مسواک زدن روزانه و نخ دندان کشیدن برای حفظ سلامت دهان و دندان بدون مراجعه به متخصص ضروری است. علاوه بر این، تمیز کردن دندان‌ها توسط دندانپزشک یکی از مواردی است که به شما کمک می‌کند تا از عفونت‌های دهان پیشگیری کنید. بنابراین، با وجود تمام معایب، باید به اهمیت جرم گیری و سایر تکنیک‌های تمیز کردن دندان توجه کنید. 

شما می‌توانید با تمیز نگه داشتن آنها در خانه نیاز به جرم گیری دندان و هزینه‌های تمیز کردن دندان را کاهش دهید. در این مورد، با دندانپزشک خود صحبت کنید و خمیر دندان مناسب برای مشکلات دهان خود را انتخاب کنید. جرم گیری دندان یک روش رایج دندانپزشکی است، اما درست مانند هر روش درمانی دیگری، جرم گیری دندان نیز مزایا و معایبی دارد. قبل از انجام آن باید همه جزئیات را بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت و مشاوره خود را دریافت نمایید.

بیماری تحلیل لثه چیست؟

برای جلوگیری از رکود لثه، باید سریع عمل کنید و فوراً به دندانپزشک مراجعه کنید. هر چه زودتر شروع به درمان لثه‌های در حال عقب نشینی کنیم، شانس شما برای نجات آنها از آسیب بیشتر است.

اگر لثه‌های شما قبلاً به طور قابل توجهی عقب نشینی کرده اند، ممکن است نیاز به پیوند لثه برای جایگزینی بافت از دست رفته و بازگرداندن یکپارچگی لثه و دندان‌ها داشته باشیم. اجازه ندهید تحلیل لثه سلامت دهان و دندان شما را خراب کند. با شماره کلینیک دندانپزشکی زاگرس تماس بگیرید و همین امروز یک قرار ملاقات با متخصصن ما تعیین کنید. عقب رفتن لثه چیزی نیست که نادیده بگیرید. منتظر نمانید تا به یک اورژانس دندانپزشکی تبدیل شود. به محض مشاهده علائم آن، یک قرار ملاقات با دندانپزشک ما تعیین کنید.

علت خونریزی دندان خراب

خونریزی دندان و لثه‌ها هنگام مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن می‌تواند نگران کننده باشد. علل احتمالی خونریزی دندان و لثه چیست؟ لثه‌ها ممکن است در حین مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن به دلایل مختلفی شروع به خونریزی کنند. برخی موقتی هستند، در حالی که برخی دیگر طولانی تر و نگران کننده تر هستند. […]

جراحی لثه

اگر فکر می‌کنید بیماری لثه دارید، فوراً با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دو بار در روز شروع به رعایت بهداشت دهان و دندان کنید و از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های شیرین پرهیز کنید. همچنین برای مشاوره با دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. شاید لازم باشد برای معاینه و جرم گیری عمیق دندان مراجعه کنید تا از مشکلات بیشتر و بدتر جلوگیری شود.

مزایای جرمگیری دندان

در طول ویزیت‌های منظم دندانپزشکی، به شما توصیه می‌شود که جرمگیری دندان را انجام دهید. بهداشت نامناسب دهان و دندان می‌تواند باعث بسیاری از مشکلات دندانی و پزشکی شود. مراجعه منظم به دندانپزشک و انجام جرمگیری حرفه ای جزء ضروری برای سلامت دهان و دندان است.

برای داشتن دندان‌های سالم سالی دو بار جرمگیری توصیه می‌شود. برای انجام جرمگیری یا هرگونه کار‌های دندانپزشکی با شماره‌های کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. دندانپزشکان با تجربه کلینیک شما را در رسیدن به دندان‌هایی سالم و لبخندی زیبا کمک می‌کنند.

متخصص پریو چه کارهایی انجام می‌دهد؟

متخصص پریو آموزش‌های زیادی برای درمان بیماری‌های لثه دیده است. اگر بوی بد دهان، خونریزی لثه و درد در زمان خوردن غذا دارید حتما به دندانپزشک مراجعه کنید. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با دارا بودن کادری مجرب و بهره مندی از بهترین مواد و وسایل روز دنیا به مراجعان بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. تمامی کار‌های مربوط به دهان و دندان مانند ترمیم، انواع جراحی‌های لثه، کاشت ایمپلنت، اصلاح طرح لبخند توسط متخصصین با سابقه در این کلینیک انجام می‌شود.

درمان خونریزی لثه با لیزر

خونریزی لثه در واقع هشداری است که نشان می‌‌دهد داخل بدن بیماری وجود دارد و باید هرچه سریع‌تر برای درمان آن اقدام نمود. بیشتر در مواقعی که سلامت دهان و دندان به خطر می‌‌افتد بیشتر شاهد خونریزی لثه هستیم. خونریزی لثه باید هر چه سریع‌تر زیر نظر دندان‌پزشک درمان شود، زیرا عارضه‌های بسیاری دارد و می‌‌تواند مشکلات بسیاری را برای فرد به وجود آورد.

 درمان خونریزی با لیزر می‌‌تواند یکی از بهترین روش‌های درمانی با بهترین نتایج ممکن باشد. بنابراین اگر شما نیز دارای علائم این بیماری هستید پیشنهاد می‌‌کنیم که با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی زاگرس اقدامات درمانی لازم را انجام دهید و سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید.

عوارض اصلاح طرح لبخند

عوارض اصلاح طرح لبخند معمولا موقتی است. اما در انتخاب دندانپزشک متخصص دقت نمایید تا مشکلات دندانی بعد از اصلاح طرح لبخند پیدا نکنید. اگر می‌خواهید برای رسیدن به لبخند زیبا تلاش کنید هرگز به توهمات و شایعه‌های بی اساس توجه نکرده و به دنبال پیدا کردن بهترین متخصص دندانپزشکی زیبایی باشید. 

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس متخصصان با تجربه ما آماده مشاوره و انجام خدمات زیبایی و اصلاح طرح لبخند شما هستند. همین حالا با شماره‌های موجود تماس بگیرید و نوبت مشاوره خود را دریافت نمایید. ما به شما در رسیدن به لبخندی زیبا بدون هیچ عارضه ای کمک می‌کنیم.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند

طرح لبخند یک تکنیک زیبایی است که در آن تمام دندان‌های جلویی بالا و پایین و دندان‌هایی که در حین لبخند قابل مشاهده هستند با هم طراحی و ساخته می‌شوند تا به لبخند شما زیبایی بدهند. در این روش به لب‌ها و نیمرخ صورت توجه ویژه ای می‌شود. به این ترتیب در اصلاح طرح لبخند می‌توانیم رنگ، شکل و تراز دندان را متناسب کنیم. 

اگر قصد انجام هرگونه اصلاح طرح لبخند دارید ابتدا با متخصصان ماهر و با تجربه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس مشورت نمایید. متخصصان ما بهترین و موثر ترین راه را به شما پیشنهاد می‌دهند. زمان را از دست نداده و همین حالا با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

Call Now Button