تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

مراقبت‌های بعد از لمینت دندان

مراقبت‌های بعد از لمینت دندان

لمینت‌ها قطعات نازکی از چینی هستند که برای تقلید از ظاهر دندان‌های طبیعی طراحی شده‌اند. برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها، بیماران باید یاد بگیرند که چگونه از آنها مراقبت کنند. این وسایل برای بهبود ظاهر لبخند با پوشاندن عیوب مانند دندان‌های شکسته، تغییر رنگ داده، بریدگی یا شکاف استفاده می‌شوند. با مراقبت مناسب، چنین […]

مزایای لمینت یا روکش پرسلن

لمینت یا همان روکش پرسلن که در قسمت جلویی دندان نصب می‌شود می‌تواند به درخشندگی و بهبود ظاهر لبخند کمک کند. همچنین در صورت کجی بسیار جزئی، پریدگی و ترک در دندان می‌تواند لمینت سرامیکی موثر باشد. این روشی غیر تهاجمی ‌است و بر خلاف روکش یا تاج کامل دندان نیاز به تراشیدن قسمت زیادی از دندان ندارد. به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. 

اگر می‌خواهید لبخندی زیبا و سالم داشته باشید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان خود را دریافت نمایید. متخصصان با سابقه کلینیک درمان‌های لازم قبل از لمینت و هر آنچه که برای رسیدن به لبخندی زیبا نیاز دارید را به شما خواهند گفت. منتظر شما هستیم.

آیا لمینت دندان ضرر دارد؟

لمینت‌ها نسبت به سایر درمان‌های دندانی برای صاف کردن و سفید کردن دندان‌ها گران‌تر هستند، اما نتایج بسیار سریع‌تر یا ماندگارتری دارند.

اگر قصد دارید ظاهر دندان‌های خود را بهبود ببخشید، یکی از گزینه‌های شما تهیه لمینت‌های دندانی است. لمینت‌ها نه تنها در تقویت لبخند افرادی که دارای دندان‌های خرد شده یا لکه‌دار هستند، عالی هستند، بلکه به سایر مشکلات سلامت دهان مانند فاصله بین دندان‌ها، لکه‌های ناشی از سیگار کشیدن، دندان‌های کج و غیره نیز کمک می‌کنند. لمینت هر چقدر کوچک و غیرتهاجمی ‌باشد، باز هم خطراتی را در بر دارد. این خطرات می تواند شامل حساسیت دندان‌ها و التهاب لثه باشد. معایب لمینت‌ها شامل هزینه‌های بالاتر در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مانند سفید کردن دندان و کامپوزیت است. عوارض جانبی پس از استفاده از جمله حساسیت و آسیب احتمالی به سطح دندان است. آنچه مهمتر است حفظ بهداشت دهان و دندان برای داشتن دندان‌های قوی تر است.

در مجموع، مهم است که قبل از انجام ونیر، جوانب مثبت و منفی لمینت دندان را بسنجید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا لمینت دندان برای شما ضرر دارد یا خیر، همین امروز با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. ما خوشحالیم که به هر سوال شما پاسخ دهیم.

راه‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته

وقتی صحبت از راه‌های جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته می‌شود شما گزینه‌های زیادی دارید. در این مقاله، گزینه‌های زیادی را برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در دهان بررسی کردیم. اگر گیج شده اید نگران نباشید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت نمایید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد گزینه‌های مختلف صحبت کنیم و مزایا و معایب آن را بر اساس اهداف منحصر به فرد و سلامت دهان و دندان شما بسنجیم.

متخصصان کلینیک دندانپزشکی زاگرس با سال‌ها تجربه و بهره مندی از بهترین تجهیزات روز دنیا می‌توانند لبخند زیبا را به شما بازگردانند.

پروتز پارسیل موقت چیست؟

از دست دادن دندان های طبیعی یک تجربه حساس است. طبیعی است که فکر کنید دندان های جدید شما چگونه به نظر می رسد و روند گرفتن آنها چگونه است. پس از برداشتن دندان، پروتزهای موقت می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و شما را در روند زندگی با دندان های جایگزین آسان کنند. با پر کردن شکاف تا زمانی که پروتزهای دائمی شما آماده شوند، پروتزهای فوری تضمین می کنند که هرگز مجبور نیستید یک روز بدون دندان بمانید. با متخصص دندانپزشکی خود صحبت کنید تا در مورد دندان مصنوعی و گزینه های مختلف در دسترس شما بیشتر توضیح دهند. می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید. متخصصان کلینیک بهترین روش را برای جایگزینی دندان از دست رفته شما پیشنهاد خواهند داد.

نگهداری‌های بعد از روکش دندان

برای بیمارانی که روکش دندان دارند دستورالعمل‌های نگهداری‌های بعد از روکش دندان اهمیت زیادی دارد. مراقبت جدی از روکش، آن را محکم نگه داشته و داشتن لبخندی زیبا و ماندگار را تضمین می‌کند. 

اگر مشکلی در روکش خود دارید، مهم است که در اسرع وقت به دندانپزشک مراجعه کنید تا قبل از بدتر شدن، مشکل را برطرف کنید. با رعایت نکات گفته شده و حفظ سلامت دهان و دندان خود، می‌توانید روکش دندان را در شرایط عالی نگه دارید و همچنان از لبخند زیبای خود لذت ببرید. 

به یاد داشته باشید که رعایت عادات بهداشتی دهان و دندان مانند مسواک زدن دو بار در روز، نخ دندان کشیدن روزانه و اجتناب از خوردن غذاهای سفت یا چسبنده، می‌تواند به سلامت روکش و دندان‌های طبیعی شما کمک کند. همچنین از مراجعه منظم به دندانپزشک برای معاینه و جرم گیری دندان غافل نشوید. 

تیم دندانپزشکی با تجربه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با ارائه مراقبت‌های دندانی با کیفیت بالا به حفظ لبخندی سالم و زیبا از طریق روکش‌های دندان به شما کمک می کند. همین امروز با ما تماس بگیرید تا قرار ملاقات بعدی خود را تعیین کنید و در مورد نحوه نگه داشتن روکش دندان خود بیشتر بدانید.

تهیه نایت گارد برای دندان درمان دندان قروچه

به سختی می‌توان فهمید که سردرد، حساسیت دندان یا TMJ به دلیل دندان قروچه و فشردن دندان‌ها در خواب است. مگر اینکه به متخصصی مراجعه کنید که بتواند دندان قروچه شما را تشخیص دهد. علاوه بر این، دندانپزشکان یک محافظ شبانه سفارشی را توصیه می‌کنند و هیچ راهی برای دریافت آن بدون کمک دندانپزشک وجود ندارد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس طیف گسترده ای از خدمات دندانپزشکی از جمله خدمات عمومی، ترمیمی، ارتودنسی و زیبایی را ارائه می‌دهد. دندانپزشکان ما تشخیص می‌دهند که آیا به نایت گارد نیاز دارید یا خیر. اگر مشکلات دندانی دارید در این کلینیک با هزینه مناسب درمان شوید. برای تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید.

مواد استفاده شده در قالب گیری دندان

تجربه قالب گیری دندان شما بسیار سریع و بدون دردسر است. هدف از قالب‌های دندانی ایجاد یک قالب دقیق از دندان و دهان شما برای ساخت وسایل ترمیمی، ساخت وسایل ارتودنسی یا درمان پروتز است. بنابراین حتی اگر روند گرفتن قالبگیری برای شما کمی ‌ناراحت کننده به نظر برسد یا چیزی باشد که انتظار آن را ندارید باید بدانید که هدف نهایی یک لبخند سالم و بدون درد است که ارزش آن را دارد. مواد قالب گیری دندان با توجه به ساخت پروتز مورد نظر متفاوت است و دندانپزشکان با توجه به موقعیت دندان و تجارب خود یکی از آنها را به کار می‌برند.

اگر دندان‌های شما نیاز به ترمیم و یا چکاپ کامل دارد همین حالا با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید. دندانپزشکان متخصص ما در صورت نیاز از بهترین مواد قالب گیری دندان برای شما استفاده خواهند کرد.

روکش زیرکونیا چیست؟

گرفتن روکش دندان زیرکونیومی یک فرآیند چند مرحله ای است که شامل مشاوره، آماده سازی دندان، قالب گیری، قرار دادن موقت روکش، ایجاد روکش سفارشی و تنظیمات نهایی است. با درک این روش، می‌توانید با شروع سفر خود به سمت یک لبخند زیبا و بازسازی شده، اعتماد به نفس و آمادگی بیشتری داشته باشید.

روکش زیرکونیوم روشی نوآورانه برای از بین بردن مشکلات مختلف دندان‌های شماست. آنها ظاهری طبیعی زیبا به شما می‌دهند و در عین حال دوام بالایی دارند. اگر قصد دارید روکش زیرکونیا داشته باشید، کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس کیفیت خدمات بالا و قیمت‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. همین حالا با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟

لمینت‌ها مزایای بیشتری نسبت به کامپوزیت‌ها دارند، بنابراین در پاسخ به این سؤال که آیا لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟ صرف‌نظر از هزینه درمان، لمینت بهتر و از طول عمر بیشتری برخوردار است. اما استفاده از کامپوزیت به علت سهولت و ترمیم سریع، دارای محبوبیت بالایی در میان مردم دارد. از طرفی، روکش‌های دندانی همیشه راه‌حلی مناسب برای همه مشکلات دندان نیستند؛ معاینات منظم و نظر دندانپزشک برای گرفتن نتیجه بهتر نیز بسیار مهم است.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس بهترین خدمات را به کاربران عزیز برای داشتن زندگی بهتر ارائه می‌دهد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره از طریق شماره‌های درج شده در این سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Call Now Button