اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک زاگرس

اکباتان، بلوار نفیسی، خ عظیمی، پ 42، ط 1

ایمپلنت دندان از چه اجزایی تشکیل شده اند؟

ایمپلنت دندان از چه اجزایی تشکیل شده اند؟

ایمپلنت‌های دندانی راه حلی محبوب و موثر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند. درک اجزای ایمپلنت دندان و نحوه عملکرد آنها می‌تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه و دستیابی به نتیجه موفق درمان کمک کند.

با انتخاب یک دندانپزشک یا جراح دهان و دندان با تجربه و صلاحیت، رعایت دستورالعمل‌های صحیح مراقبت‌های بعد از عمل و حفظ بهداشت دهان و دندان، می‌توانید برای سال‌های آینده از مزایای ایمپلنت‌های دندانی بهره مند شوید.

اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندانی معمولا سه بخش فیکسچر، اباتمنت و ترمیم ایمپلنت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت‌های دندانی، لطفاً با یک متخصص ایمپلنت دندان مشورت کنید. متخصصان با سابقه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس می‌توانند بهترین مشاوره و درمان را به شما ارائه دهند. همین حالا با شماره 02145139 تماس بگیرید و نوبت مشاوره خود را دریافت نمایید.

آیا ایمپلنت دندان ضرر دارد؟

قبل از اینکه کاشت دندان انجام دهید، تمام خطرات را دندانپزشک بررسی می‌کند. همه آنچه را که لازم است درباره شرایط سلامتی که دارید یا داروهایی که مصرف می‌کنید با دکتر درمیان بگذارید. دندانپزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا ایمپلنت بهترین گزینه برای شما است یا خیر. ایمپلنت مانند تمام جراحی‌ها ممکن است عوارضی مانند عفونت یا عدم موفقیت ایجاد کند. انتخاب دنداپزشک با تجربه و ماهر می تواند احتمال شکست و خطر را کاهش دهد. 

دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با سال ها تجربه در زمینه ایمپلنت های دندانی خدماتی ایمن را به بیماران ارائه خواهند داد. همین حالا با شماره کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید.

چند نوع ایمپلنت دندان داریم؟

ایمپلنت‌های دندانی پایه‌های کوچکی هستند که به فک متصل می‌شوند و به عنوان ریشه دندان قرار می‌گیرند. آنها با یک اتصال دهنده یا اباتمنت به دندان‌های جایگزین جدید متصل می‌شوند. بیشتر ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم ساخته شده اند. انواع مختلفی از ایمپلنت‌های دندانی و روش‌های جا گذاری آن وجود دارد. دندانپزشک به شما کمک می‌کند […]

ایمپلنت در چند جلسه انجام می‌شود؟

طولانی‌ترین مرحله در کاشت ایمپلنت دندان فرآیند استئواینتگراسیون است که به متوسط 2 تا 6 ماه طول می‌کشد، اما ممکن است به 1 سال نیز برسد. این مدت زمان وابسته به شرایط استخوان و جسمی‌فرد، نوع ایمپلنت و نیاز به درمان‌های جانبی متفاوت است. همچنین، شرایط ناپایدار استخوان ممکن است نیاز به پیوند استخوان یا سینوس لیفت داشته باشد که زمان درمان را به 3 تا 4 ماه افزایش می‌دهد. ایمپلنت‌های فوری و دیجیتال می‌توانند زمان درمان را کاهش دهند، اما توصیه‌های متخصص و شرایط فرد بسیار مهمند. در نهایت، هر تغییر در مراحل درمان باید تحت نظر دندانپزشک باشد تا اطمینان از موفقیت و بهبود کامل حاصل شود.

برای اطمینان از روند کاشت ایمپلنت می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس مراجعه کنید. متخصصان با تجربه کلینیک بهترین درمان را برای شما انجام خواهند داد.

راه‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته

وقتی صحبت از راه‌های جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته می‌شود شما گزینه‌های زیادی دارید. در این مقاله، گزینه‌های زیادی را برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در دهان بررسی کردیم. اگر گیج شده اید نگران نباشید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت نمایید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد گزینه‌های مختلف صحبت کنیم و مزایا و معایب آن را بر اساس اهداف منحصر به فرد و سلامت دهان و دندان شما بسنجیم.

متخصصان کلینیک دندانپزشکی زاگرس با سال‌ها تجربه و بهره مندی از بهترین تجهیزات روز دنیا می‌توانند لبخند زیبا را به شما بازگردانند.

آیا می‌توان با وجود تحلیل استخوان ، ایمپلنت دندانی قرار داد؟

بسیاری از مردم می‌خواهند ایمپلنت‌های دندانی را برای بهبود دندان‌های از دست رفته انجام دهند. اما ممکن است تعجب کنند که آیا می‌توانند با از دست دادن استخوان فک ایمپلنت انجام دهند؟ خوشبختانه، اگر این سناریو در مورد شما صدق کند، گزینه‌هایی وجود دارد. در این مقاله از کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس به بررسی […]

کاشت دندان بدون ایمپلنت

اگر یک یا چند دندان را از دست داده اید و به دنبال بهترین گزینه های کاشت دندان بدون ایمپلنت هستید با شماره های کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید. متخصصین با سابقه کلینیک به شما بهترین گزینه را پیشنهاد می کنند. 

دست دندان یا ایمپلنت کدام بهتر است؟

بدیهی است پاسخ به این پرسش که دندان کامل یا ایمپلنت کدام بهتر است، به شرایط هر شخص بستگی دارد. این شرایط شامل شرایط مالی تا وضعیت استخوان بندی و فک هر شخص می‌شود. هر شخص پس از مشاوره با دندانپزشکان و اطلاع از شرایط خود، بین گزینه‌های موجود یکی را انتخاب می‌نماید. ما در این مقاله سعی نمودیم تا مقایسه جامعی بین این دو گزینه داشته باشیم تا درک خوبی از هر کدام به شما بدهیم و شما را در انتخابتان یاری نماییم. در حالی که گزینه‌های خود را مقایسه می‌کنید، همیشه ایده خوبی است که با دندانپزشک خود صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم درستی بگیرید و تفاوت‌ها را با جزئیات بیشتری به شما توضیح دهند.

هزینه پودر استخوان چقدر است؟

اگر دندان از دست داده دارید یا به هر دلیلی استخوان فک شما تحلیل رفته است بهترین درمان پودر استخوان است. هزینه گذاشتن پودر با توجه به نوع آن و دندانپزشکی که این کار را انجام می‌دهد متفاوت است. با گذاشتن پودر استخوان می‌توانید کار‌های ترمیمی و ایمپلنت دندان را به بهترین شکل انجام دهید. 

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با دارا بودن کادری مجرب و استفاده از بهترین مواد و وسایل، آماده خدمت رسانی به مراجعان عزیز است. همین حالا با شماره‌های موجود تماس گرفته و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

تفاوت روکش و ایمپلنت چیست و کدام بهتر است؟

اگر چه در انتخاب روش‌های جایگزین دندان از دست رفته و یا ترمیم دندان‌های شکسته و آسیب دیده دارای آزادی عمل هستید. اما در واقع بهترین فرد و مشاور برای انتخاب بهترین روش درمانی برای شما دندان‌پزشک است. اکنون که با تفاوت روکش و ایمپلنت آشنا شدید می‌توانید بهتر تصمیم‌گیری کنید و با مشورت با دندان‌پزشک و انتخاب روشی مناسب برای حفظ و درمان دندان‌های آسیب دیده خود اقدام کنید. 

درصورتی‌که نظر دندان‌پزشک این است که با توجه به شرایط شما ایمپلنت انتخاب بهتری است، بهتر است که کاشت ایمپلنت را انجام دهید، در غیر این‌صورت از روکش‌های دندانی استفاده کنید. برای دریافت بهترین نتایج درمانی و زیبایی دندان حتما به یک کلینیک دندان‌پزشکی مجرب و پیشرفته مراجعه نمایید. 

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با دارا بودن بهترین امکانات و دندانپزشکان مجرب هرگونه کار‌های مربوط به دهان و دندان با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌شود. زمان را از دست ندهید و همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید.

Call Now Button