تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

تماس تلفنی کلیک کنید

تماس با کلینیک 02145139

ساعات کاری

7روز هفته 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی

نشانی کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، روبه روی فاز 1، خ عظیمی، پ 42، طبقه اول

آنتی بیوتیک بعد از کشیدن دندان

آنتی بیوتیک بعد از کشیدن دندان

اگر بعد از کشیدن دندان متوجه التهاب، علائم عفونت یا احساس بیماری شدید، باید در اسرع وقت با دندانپزشک خود تماس بگیرید. در برخی موارد که عفونت شدید است یا بیماری قبلی دارید مکن ایت آنتی بیوتیک تجویز شود. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است فرد نیاز به کشیدن دندان داشته باشد. تیم متخصصان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس خوشحال می‌شوند که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. در صورتی که شرایط پزشکی دارید که باعث می‌شود در حین کشیدن دندان مستعد عفونت شوید، حتماً به دندانپزشک اطلاع دهید، تا بتوانند یک آنتی‌بیوتیک برای پیشگیری تجویز کنند و مطمئن شوند که کشیدن دندان شما تا حد امکان ایمن و بدون درد انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، همین امروز با تیم متخصصین دندانپزشکی کلینیک شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید.

قطع فوری خونریزی دندان

کشیدن دندان می‌تواند دلهره آور باشد، اما اگر بدانید چه چیزی در انتظار شماست بهتر می‌تواند برای بهبودی آرامش خود را حفظ کنید و آماده شوید. دندانپزشکان و جراحان دهان می‌توانند با بیماران در مورد آنچه که باید انجام دهند تا فوری خونریزی متوقف شود، صحبت کنند. اگر موارد گفته شده پس از عمل کشیدن دندان را به درستی مدیریت کنید، می‌توانید درد و خونریزی بعد از کشیدن دندان را که تجربه نکنید یا آن را محدود کنید. به تمام دستورالعمل‌های دندانپزشک پس از کشیدن دندان توجه کنید. در صورت ادامه خونریزی و درد برای مشاوره با دندانپزشکان خود تماس بگیرید.

متخصصان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس با سال ها مهارت خود بهترین تجربه در کشیدن دندان را به شما هدیه می دهند. همین حالا با شماره کلینیک تماس بگیرید و نوبت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید.

دندان درد شیدید نشانه چیست و درمان آن چیست؟

دندان می تواند به دلایل مختلفی درد کند. دندان ها نقش مهمی در زیبایی و حالت فک و جویدن غذا و نیز صحبت کردن دارند که در صورتی که درد به سراغتان می آید اصلا قابل تحمل نیست. وقتی درد دندان داشته باشید نمی توانید به راحتی زندگی کنید، صحبت کنید و به فعالیت روزمره […]

چند نوع ایمپلنت دندان داریم؟

ایمپلنت‌های دندانی پایه‌های کوچکی هستند که به فک متصل می‌شوند و به عنوان ریشه دندان قرار می‌گیرند. آنها با یک اتصال دهنده یا اباتمنت به دندان‌های جایگزین جدید متصل می‌شوند. بیشتر ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم ساخته شده اند. انواع مختلفی از ایمپلنت‌های دندانی و روش‌های جا گذاری آن وجود دارد. دندانپزشک به شما کمک می‌کند […]

ایمپلنت در چند جلسه انجام می‌شود؟

طولانی‌ترین مرحله در کاشت ایمپلنت دندان فرآیند استئواینتگراسیون است که به متوسط 2 تا 6 ماه طول می‌کشد، اما ممکن است به 1 سال نیز برسد. این مدت زمان وابسته به شرایط استخوان و جسمی‌فرد، نوع ایمپلنت و نیاز به درمان‌های جانبی متفاوت است. همچنین، شرایط ناپایدار استخوان ممکن است نیاز به پیوند استخوان یا سینوس لیفت داشته باشد که زمان درمان را به 3 تا 4 ماه افزایش می‌دهد. ایمپلنت‌های فوری و دیجیتال می‌توانند زمان درمان را کاهش دهند، اما توصیه‌های متخصص و شرایط فرد بسیار مهمند. در نهایت، هر تغییر در مراحل درمان باید تحت نظر دندانپزشک باشد تا اطمینان از موفقیت و بهبود کامل حاصل شود.

برای اطمینان از روند کاشت ایمپلنت می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس مراجعه کنید. متخصصان با تجربه کلینیک بهترین درمان را برای شما انجام خواهند داد.

راه‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته

وقتی صحبت از راه‌های جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته می‌شود شما گزینه‌های زیادی دارید. در این مقاله، گزینه‌های زیادی را برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در دهان بررسی کردیم. اگر گیج شده اید نگران نباشید با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت نمایید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد گزینه‌های مختلف صحبت کنیم و مزایا و معایب آن را بر اساس اهداف منحصر به فرد و سلامت دهان و دندان شما بسنجیم.

متخصصان کلینیک دندانپزشکی زاگرس با سال‌ها تجربه و بهره مندی از بهترین تجهیزات روز دنیا می‌توانند لبخند زیبا را به شما بازگردانند.

آیا می‌توان با وجود تحلیل استخوان ، ایمپلنت دندانی قرار داد؟

بسیاری از مردم می‌خواهند ایمپلنت‌های دندانی را برای بهبود دندان‌های از دست رفته انجام دهند. اما ممکن است تعجب کنند که آیا می‌توانند با از دست دادن استخوان فک ایمپلنت انجام دهند؟ خوشبختانه، اگر این سناریو در مورد شما صدق کند، گزینه‌هایی وجود دارد. در این مقاله از کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس به بررسی […]

آیا حتما باید دندان عقل را کشید؟

دندان عقل جزو دندان آسیاب سوم است که در اکثر افراد به تعداد ۴ عدد (دوعدد در فک بالا و دو عدد در فک پایین) در سن ۱۴ تا ۲۰ سالگی رشد ولی این به این معنی نیست که همه افراد دندان عقل خواهند داشت و حتی برخی نیز تعداد ۲ تا ۳ عدد دندان […]

بعد از کشیدن دندان چای بخوریم یا نه؟

بهتر است تا 48 ساعت بعد از کشیدن دندان از نوشیدن چای و هر نوشیدنی گرم دیگر خودداری کنید. اگر تصمیم به نوشیدن چای هم دما با اتاق دارید، برای این کار از نی استفاده نکنید. پس از کشیدن دندان، صرف نظر از نوع نوشیدنی، نباید از نی استفاده کنید. حرکت جرعه جرعه و مکیدن می‌تواند به طور بالقوه بر لخته‌های خونی که باید بعد از کشیدن تشکیل شود تأثیر بگذارد. خواه آب می‌نوشید، اسموتی یا حتی چای شیرین، این کار را با یک لیوان انجام دهید. برای چند روز تا یک هفته پس از کشیدن دندان از نی پرهیز کنید. 

برای چکاپ یا درمان دندان‌های خود همین حالا با شماره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس تماس بگیرید و نوبت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید.

Call Now Button